Midsommar i Örebro :)

Hej! Jag ska bara säga att jag inte kan blogga om semestern nu för jag ska till mormor i Örebro i två dagar. Och jag ska också säga att vi kanske ska köpa en liten hund till hösten, själv tycker jag att den ska heta Messi. Men det är inte säkert att vi köper en...
På vägen till Örebro finns det en stor godisaffär och jag får köpa så mycket jag vill i en sånn påse :D (dom är typ tre gånger så stora som  sånna på Coop och Ica).

Då får jag väll säga Glad midsommar! Eller säger man glad midsommar. Äh, det får heta det nu.

                                                           GLAD MIDSOMMAR!

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Elsa

Messi som fotbolsspelaren =D

2010-06-25 @ 10:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0