Nationaldagen ;)

Hej! Idag har jag bara varit hemma och pluggat för vi ha religonsprov imorgon (dumt att ha prov sista veckan). Jag har klipt mig också, fast inget särskilt. Jag har bara toppat lite.

Jag på nationaldagen. (Jag syns inte så mycket.)

(Jag vid den röda pilen.)

Jag var och sjöng på IP med kören. Det var lite pinsamt för vi sjöng töntiga barnlåtar för min kör är från 6 år - 10 år.

Det var massa dansare från Flex där också.


Dom här var bara 8 och 9 år och ändå suuper duktiga!


Dom här var stora men ändå jääätte duktiga! (Vissa av dom ska vara med i VM snart!)


Dom här var också coola för att dom var så många.

Hejdå!



Kommentarer
Postat av: Anonym

men pallar inte länka dig hela tiden :S skaffa egna besökare-.-

2010-06-08 @ 20:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0